Lördag

Det är inte klokt vad det blåser ute!! Och jag som täntke gå ut på en promenad, men aldrig! Jag kommer ju blåsa bort eller frysa ihjäl!
Istället får det bli en promenad till stan iallafall. Jag MÅSTE försöka hitta lite kläder, det nästan ekar i garderoben. Eller kanske inte, men jag har tröttnat på nästan alla kläder.... Jag bara längtar till den förbaskade vinter-rean är över så man hittar lite kläder!

Igår skulle det bli bowling med Josefin, men så tänkte alla andra också så det var fullt hela kvällen.
Så det fick bli en godispåse och kolla på tv istället. Det bästa som fanns att se på var Reine & Mimmi i fjällen, TV-utbudet på en fredag kväll måste bli bättre!

2 dagar kvar till J kommer hem :) Jag bara längtar och längtar!


- - - - - - - - - - - -

Plötsligt gick allting så fort och jag undrar vad som hände, vem som brände alla broar.
Jag undrar vad det är jag gjort.
Jag saknar det
(?)

Kommentarer
Postat av: Sassa

Tack så mycket för tipset, ska testa det =D

Jag tröttnar också snabbt på min garderob och rea är alltid kul!

2008-01-05 @ 14:08:18
URL: http://www.metrobloggen.se/sassa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0