Nytt år & nya tag, eller hur var det?

Det där med nyårslöften är ingenting för mig! Nej, det är bättre att ta allt som det kommer och ha så kul som möjligt!

Började gårdagen med att sova alldeles för länge (!!) sen var det full fart för att hinna med allt innan kvällen kom.
Lite solning, promenad, systemet och en snabb sväng på stan. Och sen när vi ska åka hem så backar ett pucko in i vår (pappas) bil! Åh, men det blev "bara" en buckla på pick-up en, men på hans bil däremot sprack hela bakrutan! Så där fick vi stå och fylla i papper i kylan och så börjar det att snöa! Typiskt när man inte är klädd för det! Så där blev vi kvar en halvtimme, om inte mer innan vi kunde åka hem och värma oss!

Sen var det bara att klä på sig och fixa iordning oss för att sedan åka hem till mami, som lånat ut huset till oss.
3 rätters middag med en extra dessert med Johan, Johan Caroline och kusin Josefin. En sak vi har lärt oss är att INTE spela öl-spelet efter så mycket mat! Efter det rullade det in folk, från alla hälsinglands hörn tror jag. Tolvslaget på stan och sen 10minuter på Stadt som jag helst av allt struntat i. En annan sak jag borde lära mig är att inte dricka cider om man dricker nåt annat! Vaknade med ont i magen, som fortfarande inte blivit riktigt bra.
Idag har det varit soffposition för hela slanten och en promenad till Patrik som fyllde år igår.

I morgon är det upp tidigt för arbete igen, efter 1 veckas ledighet, men det är skönt att det bara är 3 arbetsdagar och sen helg, igen!!
Nej, nu blir lite mys med J innan han försvinner en vecka igen.


God fortsättning!


image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0