Så mycket att göra, så lite tid...

Det är Torsdag och jag bara räknar ner till helgen. En helg, som så vanligt inte bli så lugn som jag egentligen hade önskat mig.

Och eftersom jag får tillbringa fredag kväll på jobbet nr 2 så ska jag försöka klämma in hela fredagskvällen på lördag istället. En 15 timmars arbetsdag att se fram emot i morgon.

Men ikväll är jag ledig, loooovely! Det blir det efterlängtade kvälls-myset med my man. Den första kvällen med honom sen han kom hem!

Jag känner att det var ett bra beslut jag tog om nr2! Bara EN månad kvar!!


Helgens att göra lista ser ut ungefär som såhär:

  • Leta & köpa nya skidkläder
  • Fyllla på min hemska garderob med snygga kläder!
  • Städa ut julen, eventuellt julgransplundring med fiskdamm.
  • Leta större lägenhet.
  • Mys


Hinner jag med mer så blir jag otroligt förvånad.



Just nu står det två stora prinsesstårtor på fikabordet som kommer att ta slut innan man hinner blinka.

Tur att jag inte gillar smaken av någonting som heter tårta! (Eller jo, smörgåstårta!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0