En liten skymt av solen ändå

Helgen är över igen, men nästa helg börjar semestern :)

Det var ju lite soligt idag så vi åkte och hälsade på pappa, det brukar ju alltid vara lite bättre väder ute vid havet än innåt landet, och det var det :) Det blåste ifs lite, men vad gör det? Jag trivs allra bäst vid havet, oavsett väder!

Och finfint har det blivit där nu när den (förhoppningsvis) sista utbyggnaden är klar, och altanen på plats.

Vi tog en tur med båten till Hölick och spelade minigolf och åt lite lunch/middag. Och Hölick kan nog ha Sveriges tråkigaste minigolf-bana! i plast! !!! Dessutom fick vi gå och sopa bort kilo-vis med grus från banorna.
Tråkigt att man inte anstränger sig mer för att ha lite aktiviteter runt en camping som är så långt ifrån stan. Skärpning!

Jag är trött som en gnu, kan bero på all frisk havsluft kanske? Så det blir att krypa ner i sängen snart, ska ju ändå upp och jobba i morgon. Tråkigt eftersom jag kommer vara helt ensam på kontoret, till och med hela avdelningen (!!!) hela veckan. Så jag ska inte glömma att ta med nån rolig tidning. Finns risk att jag somnar annars tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0