Äntligen är den här!!

Efter en hel del krångel så kom den till slut, vår nya soffa!
Så i morgon åker soffbordet ut, det ser hemskt ut med ett fult soffbord och en ny snygg soffa, måste börja leta nåt nytt först kanske?

Igår blev det en heldag ute på Maln med Johan, Caroline & Johan. Stekhett i luften och skönt i havet. Det hade inte skadat med lite högre solskyddsfaktor känner man såhär efteråt.
Inte blev det väl bättre av att ligga ute på balkongen och sola halva dagen där det är helt vindstilla och jag orkade inte gå och köpa solcreme, det var ju för varmt för att röra på sig. Sen så var jag ju tvungen att hålla mig hemma om Mio skulle komma med soffan :)
Men skönt var det iaf, blev en sväng till Maln på eftermiddagen också.

Man blir rätt matt av solen så jag har sovit i soffan samtidigt som jag kikat lite på Transamerica, sett den förr men jag gillar den. Går ju bara en massa skit på alla andra kanaler ändå... Tog ett varv runt stan för att se om det var nå folk på Hudik-kalaset, och det verkade som det iaf. Massor av människor ute på stan iaf, såg ju inte in på området.
I morgon ska jag se om det finns några förköps-biljetter kvar, annars vet jag inte om jag orkar gå..

Väntar in min hunk som är ute och springer (??) och sen blir det största popcornskålen och mysa framför en film i soffan. Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0