Bokat :)

Nu så har jag ÄNTLIGEN bokat resan till landet jag alltid drömt om att åka till!
En månad utan babe kommer vara sjukt tråkigt, men resan kommer bli grymt kul :)
Hade jag inte J funnit i mitt liv så kanske kanske att jag hade varit där längre, men jag kommer dö av hemlängtan om jag är borta längre känner jag!

Kanske att det blir två till resor i höst innan den STORA resan, men jag vettefan om jag kommer kunna kramla ihop pengar till det, man vill ju inte snåla när man åker iväg.
1. Ev. en lång-weeken i det stora landet i öst. Men det hänger på Carro, vill hon så åker vi annars inte, Kom igen!!! Det är ju hur coolt som helst och det blir mycket shopping, shopping!
2. Och om sommaren blir pissdålig och/eller om jag längtar efter sol och värme i oktober så blir det helt säkert en sista minuten med Johan-goan.

Det kommer bli nice!


The world is big, explore it!


Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, vad spännande!

Vilket land ska du till? Och när åker du?

2008-07-11 @ 15:42:36
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com
Postat av: Emelie

Down-under i början på nästa år, så det är en bit kvar :)

2008-07-11 @ 16:39:23
Postat av: Therese

Åh, låter väldigt lockande! Ska du åka själv till Australien?

2008-07-11 @ 17:11:16
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0