(fuckin) Good morning

Trött, det är bara förnamnet idag.
Jag och Josefin tog oss till August för att se vad SiggeHill hade att bjuda på för kul.
Och kul var det!
Lasse Lindh och Lisa Ekdahl!
Lisa är helt klart den sångerskan som har coolaste rösten av alla!
Synd bara att August inte är större, för det var knök-fullt både ute och inne. Jag menar verkligen fullt, typ som i en sill-burk!
Men kul var det må jag säga!
Synd bara att jag måste kliva upp och jobba idag. Tänkte ta mig sovmorgon, men jag vaknade klockan 6 ändå och jag känner på mig att det kommer bli en lååång dag!
Det får bli en timmes eftermiddagslur när jag kommer hem eftersom  vi tydligen ska på Vallen ikväll, men det blir kul tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0