Jag ångrar mig...

Det var inte alls "Finaly, soffan kommer idag".
För när J suttit hemma och väntat i 3 timmar på att dom skulle komma med nya, fina soffan så ringer dom och säger att det har blivit nåt fel.
Vi har fått den vi beställde från början men ångrade. Så nu kommer vi få göra en nybeställning IGEN!!!! Men vi skulle få låna den soffan som hade kommit tills vår riktiga kommer, eftersom jag idag slängde ut den gamla.
Men när jag kommer hem ser jag att dom bär in soffan i lastbilen igen, för då saknades det tydligen ett soff-ben och några skruvar.
Så nu har vi fått låna en liten 3 sits(/stor 2 sits) som iofs är fin, men den passar absolut inte in här. Så hoppas jag verkligen att soff-tillverkarna prioriterar oss före allt annat.
Och jag kan lova att jag ska ta med mig mintt bitch-emelie till Mio i morgon, hon kan gnälla på rejält hon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0