Jordgubbar

Vad var det jag sa? Det regnar när man är ledig. Typiskt!

Johan överraskade mig med att ha varit och köpt jordgubbar och nybakt bröd i morse. Jag brukar alltid vakna först, eller så vaknar jag av att det rör sig i lägenheten. Men jag sov 2 timmar längre än honom! Det var längesen jag sov mer än 9 timmar när man är ledig!! Men skönt var det!
Och jordgubbar och mjölk till frukost var så himla gott!

En halvtimmed promenad blev det längs kajen och hamnen också, riktigt skönt väder fast det hänger regn i luften.


Ska leta efter nya kuddar till sängen och en extra-säng eftersom Jossan klagade på att sova i soffan :p
Men det blir bättre när vår riktiga soffa kommer nästa vecka, jag lovar det! Men jag ska passa på att leta nu när det kanske är rea på många ställen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0