Myslördag

Ännu en promenad efter lunch blev det. Solen hade kommit fram och det var riktigt varmt ute, inte direkt vad man är van vid.
Åkte upp på Jysk och skulle ju köpa kuddar och en extrasäng. Men kuddarna jag sett förr var slut, sen tycker jag det är rätt dyrt att köpa kuddar som kostar 800 kr, speciellt när jag tänkte mig 4 nya... Får kika ner på Hemtex nån dag, dom har ju alltid minst 50% rea, eller har jag fel?
Hittade iallafall en spegel som jag köpte, vi har inte riktigt kommit överrens om vilken spegel vi ska köpa. Men jag var köpte den Johan tyckte bäst om. Jag är snäll jag :) Överraskad blev han!

Ätit toast, räkor och majonnäs, så gott, men jag tror inte direkt att majonnäs (i den mängden jag har) är så himla nyttigt :p

Eftersom det åskar och spöregnar ute ska vi ta bilen till Kiosk-piraten och köpa oss en stor godispåse :) Sen blir det nån film, Cujo kanske?



Fin spegel, eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0