Perfekta rundan

Jag tog med mig J på en långpromenad till Maln och tillbaka, den perfekta motionsrundan som tog ca 1tim 15 minuter.
Vi brukar ifs vara ute och gå varje dag, men oftast går vi var för sig. Eftersom han helst vill gå i el-ljusspåret/slingan(??) och jag tycker bättre om asfalt/grus.
Dessutom tar jag ju mina "Älg kliv" så J hinner ändå inte med, jag går i en helt otrolig fart utan att ens tänka på det. Så jag ska ta den rundan på torsdag och se hur lång tid det tar för mig.
I morgon blir det en ledig dag, ska upp och jobba 2 timmar men sen åker vi på en shopping-tur. Skönt att komma ifrån jobbet känner jag :)

En Sigge-Hill-jukebox-kväll i morgon blir det också :) Med mina kära kusiiiiiner.

Lite godis nu kanske? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0