Storshopping

Jag lyckades inte hitta speciellt mycket igår (vilken kanske var bra). Det enda jag köpte var en randig t-shirt och ett par gråa shorts, och ännu en sorteringslåda till allt pyssel. Jag är ju rätt dum som tror att jag ska hitta något när det är rea, det blir bara kaos i mitt huvud av att se röran som oftast är då, kom på såhär i efterhand att det kanske hade varit bra att hitta lite sommarkläder inför resan, menmen... Det blev ju en billig tripp för mig iaf :)
Kikade in på Schedins också och letade efter ett soffbord vi sett där, men jag vettefan om det kommer passa vår soffa. Vi får vänta tills den har kommit först och leta bord sen.

Det blev en kväll på August med Josefin & Frida, det var kul men inte alls lika kul som förra veckan!! Dom hemliga artisterna var inte heller allt för bra tyckte jag, och musiken efter var hemsk!
Vi gav upp strax efter midnatt och jag tog mig den lilla promenaden hem, tur att jag gick när jag gick eftersom regnet började ösa ner strax efter jag kom hem!

Lite jobb nu kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0