Tisdag.

En dag hemma blev det idag, halva dagen igår också efter att min yrsel var hemsk och min hjärna och mina ben inte komunicerade så bra. Ska få träffa Ahmed på hälsocentralen i morgon och ta lite prover och se vad som är "fel" på mig.
Jag har inte riktigt förtroende för honom efter ett tidigare läkarbesök hos honom för några år sedan, och efter rykten jag har hört. Men han är ju trots allt utbildad så någon hjälp ska jag väl lyckas få. Jag går inte därifrån innan jag fått den hjälp jag kräver att få.

Helgen sprang nästan förbi en. Hela lördagen tillbringades i Delsbo. Båtfestival, Johans familj och tog med Johans småsyskon till Bobygden för att se på traktor crousing (precis lika tråkigt som det låter) och sen hem mot stan, med en båt i 30km/h. Så långsamt att man nästan somnar!
Efter en pizza tog jag med mig herr Hansson på Josefins 20års fest på kvällen.

Tog bilen till Gävle på söndan (eftersom det går ett enda X-tåg?) och sprang i affärerna som var öppna. Det enda som shoppades för min del var presenter till Linn som fyllt 3 år. En hopp-boll (som man sitter och hoppar på) och såp-bubblor. Farbror Pär och sambon Mia har flyttat in i nybyggt radhus vid Gavle-ån. Jättefint läge med båten nedanför altanen och 5-10 minuters promenad till centrum. Kanonläge nu när det väntas ännu en kusin från dom snart :) En pojk hoppas vi alla på!

Ska försöka ta mig runt lillfjärden med mina bångstyriga ben, jag måste ju försöka röra på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0