Trött!

Nej nu tänker jag sätta mig på cykeln och trampa hem!
För satan vad trött jag är, nära på att somna här. Kanske ska ta med en kudde i morgon?
Jag hade lika gärna kunna legat hemma efter lunchen och fått betalt för det, för jag gör ju ändå inget här.
Jo jag har lekt med lamineringsmaskinen, gjort finfina lappar och en ny snygg "tag" till resväskan :) Lite roligare + att det blir mycket enklare att se vilken resväska som tillhör mig, eftersom att alla bestämde sig för att köpa rosa resväskor. Fast det kanske är dags att köpa en ny, jag litar inte på den till 100% efter att väskan gick i baklås när kom hem från Turkiet förra året. TUR att det var när vi kommit hem!

Nej det ska bli härligt att sova lite till tv'n när jag kommer hem. För sen ska jag ju iväg och städa, skönt att det är sista gången för jag gillar det inte! Och så hade jag tänkt göra en storstädning hemma också, om jag inte somnar...


Nej cykla hem var det ja....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0