Det snurrar i min skalle...

Det har lugnat ner sig idag efter midsommarfestligheterna.
En sån där klassisk dagen-efter-ångest HELA dagen igår. Men midsommar blev kanoners ändå!
Trevliga människor, god mat, bra väder, dans kring stången, lekar, god mat igen och massa sång!
(Bilder kommer jag ladda upp här när jag har tid.)
Efter några korta tupplurer under dagen så var jag rätt pigg så jag tog med Carro och Hansson på SATC. Mycket mycket bra. Lite halvjobbigt att tjejen brevid mig grinade 40% av filmen, och då menar jag verkiigen grinade, inte bara snyftningar!

En riktig vilodag har det blivit idag och jag hann med en timme i solen på balkongen innan solen försvann, en sväng på MIO-rean men vi hittade ingenting. En tupplur igen och så en långpromenad. Nu ska jag mumsa i mig rabarberpaj och glass :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0