Halvtid

Seriöst, det här kan vara den segaste veckan på länge!

Jag känner att jag skulle kunna sova mig igenom hela veckan och vakna först på lördag utan några problem.

Det är nästan så att påsarna börjar fyllas under ögonen, då är det nästan kris!

Förstår inte riktigt hur jag orkade med först HIAB på dagarna och bion på kvällarna. Iofs saknar jag det jobbet lite, men inte arbetstiderna och cheferna!


Det får bli en power-nap när jag kommer hem för nu ska jag tillbaka till mitt första extra-jobb i en månads tid.

Städtant på HälsingeBygg eftersom Caroline är borta.

Men det blir ju bra med motion: 30minuters promenad dit, 70 minuters städning och sen 30 minuters promenad tillbaka. Gooodie, speciellt när jag inte tycker om KraftValvets sommarschema!




PS. Hoppas du som tappat dina bilnycklar påväg til cirkusen igår håller i dom hårt i fortsättningen!
Det är inte alltid det är snälla människor som mig som hittar nycklar till en bil på marken, letar upp bilen utan att stjäla den. Utan lämnar nycklarna!

Hade jag haft papper och penna med mig när jag är ute och promenerar så hade jag skrivit en liten lapp till dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0