Hard work, work

Efter 3 arbetsdagar som gått till att göra iordning alla 160 pärmarna till veckans service-konferense är jag äntligen klar!
Jag trodde seriöst att jag skulle klara mig på 1-2 dagar för att fixa allt, men ack så fel jag hade. En hel del ändringar bland papperna kom in lite då och då, så det blev verkligen klart i sista minuten!
Men nu är allt klart och alla är nöjda. Även jag :)
Jag har även fått lite kläder. En svart softshell jacka som jag gav till Johan och en limegrön piké tröja, hemsk färg.

Jag skulle egentligen ha varit på Folketshus med alla världens folk och ätit middag och sett på show. Men jag valde att stanna hemma och mysa med min stackars älskling som är sjukskriven :( Det hade säkert varit kul, men det känns lite konstigt när det är 150 av dom 160 personerna som är där är helt okända människor från all världens delar. Lite alkohol på det så kanske man hade kunnat prata kinesiska också.
Blev en pubmacka på bockarna med Caroline & Johan H istället :) Köpte med lite thai-mat till min sjukling och nu sitter jag och försöker få någon ordning på pappsens hemsida. Gosh. Men jag har ingen större lust att fixa på den när jag kommer hem från jobbet. Det finns ju 1000 andra saker jag vill göra före det. Men jag ska fanemej ta och få klart det här snart.

I morgon är det torsdag. alltså bara 2 dagar kvar till helgen :) :)


XOXO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0