Sol, vind och vatten

Härligaste vädret har vi fått njuta av varenda dag!

Fredagen började med en liten stund i Borgarparken för mig och J där vi trodde vi kunde sola lite, men solen försvann så fort jag visade mina bleka ben utanför porten.
Istället blev det en snabbis på stan innan jag åkte ut till Saltbay med papsen. Tur jag hade bikini på mig för jag hade förväntat mig en båt i hamnen men istället blev det en tur med vattenskotern. 110km/h går fort när man är så nära vattnet kan jag lova!
Mys i solen och sill-lunch väntade när jag kom, mysigt. Det var väl så jag "firade" nationaldagen.

Idag gick vi till hamnen för att sola lite men så kom mamma och Pelle som skulle ut med båten så vi följde med dem ut till Olmen och solade och grillade hela dagen.
Sommar, sol och båt varenda dag. Bättre kan det inte bli! Synd bara att jag bränt mig på axlarna och näsan. Yeaaahey...

Så nu blir det en slappkväll framför tv'n med godispåsen på magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0