DanceDance

Jag var grymt trött på fredag eftermiddag efter att ha sovit dåligt hela veckan, gått upp tidigt och sen stått och kollat på alla studenterna i några timmar. + Johans hemska värk. Så fredagens oplanerade festligheter hemma hos mig och J var grymt kul trots allt. Och trevligt hade jag på stadt med Hansson & Billy, lämnade knappt dansgolvet!  Så, bra gjort Stadt!

Alldeles för tidig lördagsmorgon! Seg i huvudet i flera timmar. Men efter att ha storstädat lägenheten så blev det bra. Städa och diska är så jäkla kul tycker jag, för det mesta iaf.
Grillning hemma hos Hansson mfl. En snabb sväng i Rådhusparken först för mig och sis för att kika på alla fina studenter. (Hoppas någon har lite bilder så man får se alla man missade.) Sen fotbollsfest på Bockarna!

                           

Inte mycket mer gjort idag. Bara slappat, men det är precis det man ska göra på helgerna.

Dags att göra mig iordning för sängen! För nu blir det en ny kortvecka på jobbet. Härligt!, speciellt för mig som inte har så många dagars semester.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0