Vad(?)

Jag vaknade igår och hade ont i vaderna, tänkte att det kanske berodde på att jag hade fått sendrag i högerfoten 2 gånger under natten. Orkade (men det var knappt) att gå långpromenaden igårkväll, men jag pinade mig den sista biten.

Idag kom jag knappt ner för våra 42 trappsteg, utan jag fick gå som små barn. Dvs. två steg på varje trappsteg. Och "tur" det spöregnade när jag skulle till jobbet, fick inte lika mycket ångest för att jag måsta ta bilen till jobbet.
Ska försöka mig på en långpromenad nu och se om/vad vaderna orkar med.


Och så har lillasyster åkt till varma Spanien nu för utlandspraktiken. Lyllo!
Jag längtar tillbaka till Irland så otroligt mycket! Mysiga Galway och alla UNDERBARA människor!!! Var tänkt att jag skulle dra med Johan dit i sommar, men det blir Gotland istället. Inte helt fel det heller ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0