20 år!

Åh, min 20:e födelsedag har varit helt kanon!
Fullt upp från morgonen fram till nu. Så trött är jag helt klart.


Igår eftermiddag åkte vi ner till Gefle och hälsade på/grattade kära farbor Pär som fyllde 36 år. Där vår kära kusin Linn hade värsta socker-ruset och sprang runt runt och skulle leka en jätterolig lek och säga bajs hela tiden... kul...

Passade också på att köpa en soffa jag hittat på blocket. Tror att Rinkeby ligger i lä mot det där området vi var i... Inte ett svenskt namn fanns att se i trapphusen (bara säljaren av soffan) och det luktade apa där. Killen i hushållet såg ut att gå på någonting väldigt starkt.... Och om hon var gravid eller bara tjock vet vi inte... Men en soffa blev det, och den blev mycket snyggare när jag fått tvätta soffklädseln och piffat till den lite. Nästan som ny :)

För att inte behöva vakna helt ensam på dagen D så fick jag sov-sälskap av min kära syster (som för övrigt tafsat mig på rumpan). Vaknar först av att Johan ringer och väcker mig halv 6 för att han tror jag ska jobba (han tappar bort veckodagarna när han jobbar som han gör). Men skönt att få sova några timmar till sen.
Dagen började med att papi & Kerstin tagit med massor med frukost för att göra oss sälskap och börja fira dagen.
Champagnefrukost var det! GottGott.
Sen har dagen rullat på med folk som bytt av varandra och kakor, bullar och annat gott fått fyllats på.
En kanondag minst sagt!

Nu ska jag krypa ner i sängen och fortsätta läsa min bok som är så spännande att man inte vill sluta läsa!
Sen bara vänta på att det ska bli måndag eftermiddag och J kommer hem!! Jag längtar så efter dig!!!

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0