Dagen D

Uppe med tuppen (nästan) idag. Kan bero på att jag har varit sjukt trött nästan hela veckan och somnade tidigt igår. Men det är skönt att vakna av sig själv och bara kunna ligga kvar och mysa i sängen. Ligger här med en hög av inredningstidningar som jag ska leta efter lite inspiration i.
Har ett litet problem med vardagsrummet i nya lägenheten som jag ska försöka klura på hur vi ska lösa.
Någon som har något tips(?) hur man snyggast döljer en (av två) dörrar som sitter på samma vägg? (Utan att ta bort dörren)

Jag har ingen större lust att kliva upp idag, det är så rörigt  i vår lilla plätt just nu, massa kartonger som är halvfulla, och ett obefintligt kök som ändå är fullt av prylar!! Det är så tråkgit att packa!! Men jag ska ju försöka få iväg några kartonger till Kålis i eftermiddag efter en snabbvisit på stan. Så det är väl lika bra att försöka ta tag i "röran" nån gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0