Helgen

Ja så var det måndag kväll och sängen skriker efter mig! Jag har inte alls sovit bra inatt, eftersom vi har ett ISkallt sovrum! Att klä på mig sockar, PJ's gosa med en vetesäck och Johan hjälpte inte så bra det heller. Så smått skakandes har jag sovit mig igenom den här natten så jag vill bara krypa ner (i det fortfarande kalla sovrummet) och sova ut!!!

Helgen tillbringades i Duved, Åre. Väldans trevligt får jag säga mig. En evighets bilresa, men underbar skidåkning och bra väder väntade så jag klagar inte :)
Ingen kamera i backarna för min del, lite för rädd om den :) Men provade istället min nya mobil gick för (som för övrigt är en nokia, usch)

image120
Caroline, Hansson, J & Jag

    



Det börjar väl kanske bli lite ordning på bilder här också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0