Kroppsarbete

Åh, vad jag hade viljat ligga kvar i sängen och sova i minst 5 timmar till!
Jag och min kropp(!!!) är helt slut av allt flyttande och jag vill inte jobba alls, bara sova!
Det värker i ryggen, armarna, benen och huvudet.

Efter "lite" krångel med bil helvetet (som tappade ljud-dämparen) och är helt cp så kom vi inte hem från Delsbo förän midnatt på måndag, och vi som hade tänkt få ihop sängen och kunna sova i nya lägenheten, men vi fick skippa det och sova ännu en sista natt på Bergsvägen.

Jag har ju världens bästa arbetsplats, där man får betalt för att vara hemma och flytta :) Så då säger man ju inte nej. Så tisdagen gick åt till att flytta allt!

Det var tänkt att vi skulle hinna till IKEA och köpa lampor också  igår, men vi var helt utslagna när klockan var 17 så vi fick kolla lite i stan istället men vi var nog för trötta för att ens orka kolla.
Så det får bli IKEA på söndag istället, efter Åre.


Bara en till arbetsdag att stå ut med den här veckan, sen blir det skidåkning och after-ski!


Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0