Less

Det tog inte lång tid innan jag har blivit rätt less på att flytta.

1. Det regnar ute, mycket!
2. Det är sjukt tråkigt att flytta själv. Johan kom hem och hjälp till!!
3. Skitbil, man måste öppna bakluckan innifrån... jippi, när man har hela bakluckan med kartonger och måste kravla sig lägst bak för att få ut allt.
4. Att bära tunga stora kartonger till tredje våningen utan hiss(!!!) är inget för mina klena armar och ben.


Det blir nog bara en vända till med kartonger idag innan det blir mörkt.
Egentligen behöver jag ju inte fixa allt i helgen, men det förenklar det hela. Plus att vi kan sova där på måndag om jag fixar det mesta :)

Back to hard work work.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0