Beslutsångest

Åhh,
Om framtiden redan var planerad så hade allt varit så mycket enklare! Speciellt för mig som har lite av beslutsångest. Tänk vad bra, då hade man ingenting att oroa sig över eller fundera på.

Jag har ju några saker jag absolut vill och ska göra innan jag börjar studera hösten-09. Men det finns många pusselbitar som ska passas in innan allt är klart.
Hur ska jag göra med jobbet, vara kvar 2 eller 3 månader eller ännu längre? Hur ska jag göra med mina "planerade" resor, ska jag skjuta upp dom eller ska jag ändra om helt i planerna? Hur ska jag "försörja" mig tiden mellan resorna? Ska jag ta alla resor

Snälla kan inte någon bara bestämma allt jag ska göra i ett år frammåt?! Sätt upp ett schema för resor, studier och jobb!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag förstår precis hur du känner! Jag känner mig helt vilsen. Det är så mycket jag vill göra den kommande hösten och våren. Nästa höst väntar nog ett par års plugg, så man vill "leva" lite innan.

2008-05-23 @ 21:54:39
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0