Duktig flicka

Dubbel-grattis till lillasyster som fyller 18 idag och har klarat uppskrivningen :)
Får hoppas på att det finns en uppkörning snart nu bara så jag kan få bli skjutsad precis vart jag vill när jag vill.
Lite pay-back time!

Nu blir det en runda på stan och leta en tröja och nya fingervantar. Hoppas dom säljer det fortfarande för när det knappt är 5 grader varmt på morgonen när man cyklar till jobbet fryser fingrarna mycket! och jag har ju lyckats slarva bort mina fina fingervantar med rosett på så jag måste verkligen ha ett par nya.
Sen hem och hämta paket till sis. och jag lovade ju ett större paket om hon klarade uppskrivningen, så jag får ta och släpa med mig det då. Det blir nog bilen tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0