Lååååång helg

Härligt värre med en 4 dagars helg!!  Det är en stor skillnad på 2 dagar och 4 dagar kan jag lova!
Och jag har inte många planer för helgen (vilket kan vara skönt), lite pyssel med lägenheten och kanske se Timo Räisänen på folkan på lördag om någon annan också vill se(Please??) .
 
Fest hos Viktor och Linnea igår som var trevligt trevligt. Vidare mot August (som vi hade planerat) men nehe, dom har stängt?! Hur kan man ha stängt en sån här dag? Dumheter August!!!
Och självklart blir det en mil lång kö utanför bockarna så det var bara att bege sig till "Hudiks nyaste nattklubb, Seven" (Hur kan det kallas för en ny nattklubb när det är på stadt? bara att ingången är på nersidan). Iallafall var garderobspersonalen segast och yrigast i världen och musiken som spelades var mestadels helt okänd techno.
Man kan ju få sånna "bra idéer" när man har lite alkohol i kroppen. Så jag kom också på att eftersom jag ska dricka mycket , speciellt tranbärsjuice så kom jag på att Cosmopolitan innehåller just det. Great!, not.

En promenad till Hemköp och fixa lite frukost nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0