No, No, NO!!

Halva kvällen är förstörd!!

Gick in på kanal 5's hemsida för att kika på lite bilder på Desperate Housewives eftersom dagens program verkar bli grymt spännande!!

Och vad händer inte där?

Jag kikade i gästboken som finns på sidan och någon dum person har skrivit vad som kommer hända ikväll och det förstörde verkligen halva kvällen för mig! Jag som sett fram emot det avsnittet i flera dagar!


Jag såg två namn och jag såg vad som kommer hända med dessa ikväll. Jag skulle vilja ha en yxa och hugga i huvet på den som bara var tvungen att "skvallra" om det och förstöra såhär!

Spänningen är inte alls i närheten av vad den har varit.




Hoppas på att få lite spänning i Varg istället. För ikväll blir det bio, och J fick välja film. Helst vill jag se No Country for old men, men jag är ju snäll och tar det en annan dag.

Jag har inte varit där en gång sen jag slutade där i februari.Men jag saknar det lite ändå. Synd bara att det är så tråkiga arbetstider annars hade jag varit kvar, kanske.


Lunch snart, nice. Magen kurrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0