Nytt, Nytt

1. Såg en snygg klocka i skyltfönstret på en second hand buktik när jag var ute och gick i måndags, och idag så var jag dit och köpte den. (klicka på bilden)
 


2. Beställt bord + stolar och soffa från Mio idag. så nästa vecka dyker bordet och stolarna upp men hela 6 veckor får vi vänta på soffan. ÅHHH!!! Jag vill ju helst ha allting igår! Men, men.

(3. Hittade en perfekt el-grill för oss att ha på balkongen, och liten plats tar den. Bara det blir bättre väder så ska jag ta och köpa den! Men som det ser ut nu så får jag fortsätta leta efter vantar som jag inte hittade igår.)


Det känns så skönt att få riktig ordning snart! Men om man inte riktigt gillar exakt samma saker och ska kompromissa så tar det lite tid, sen har vi varit seg... otroligt seg!! Men vi lyckades hitta möbler som båda två tycker mycket om så bättre kan det ju inte bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0