Pinsamt!

Har kollat på Sanningens ögonblick några gånger och förstår inte att folk är med på sånna dumma program . Jag skäms så fruktansvärt mycket på vissa personers svar och bortförklaringar.
Värst av alla gånger hittils är ju Hans från Hudik. Gud vad jag skäms!!! Ingen skam i kroppen verkar han ha.
Verkligen ALLT han säger är pinsamt! Och jag har aldrig hört någon med sånna dåliga bortförklaringar på sina svar, som klassikern: "Men vem har inte gjort det?". GHHAAAA!!
Nej uscha!!


Imorgon är hela dagen fullspäckad.
Om jag är vaken så ska jag banne mig ta och köra ett pump-pass... OM jag är vaken.
Kika på 3:ornas karneval-tåg.
En sväng på stan med Linnea L och en del andra ärenden
Sen 18års kalas för syster-yster! YEah.

Dags att krypa till kojs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0