Sömnbrist!

Jag är galet trött!
Har känts som jag kommer bli sjuk hela veckan för jag har varit trött, haft ont i hals och nyser massor och idag var det full fart på extra elementet på mitt kontor och ändå satt jag och huttrade. Men kroppen verkar bara luras, om jag inte åker på något till helgen då, det skulle ju vara typiskt.

Och idag när jag kom hem från jobbet vid 16 tiden satte jag mig vid köksbordet och bläddrade igenom en tidning, och vad händer då, jo jag somnar! Brist på sömn eller vad?
Ändå släpade jag mig till ett Core-pass efter det fastän att en bra film och soffan lockade absolut mest. Tur att det är ett kort pass, annars kanske jag hade somnat där.


En vecka till babe kommer hem :) Kämpigt är det nu när det är en period med långa arbetsresor och korta visiter hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0