Sunday

Nu börjas det igen. J åker iväg på långa jobbresor igen. Det är nästan 2 hela veckor till jag får se honom igen. Tur vi lever i en värld där det finns såna bra saker som mobiltelefoner!

Efter gårdagens utekväll med Linnea H var jag inte så sugen på att kliva upp halv 8 i morse. Men klart jag pallrade mig upp för att äta frukost med älskling innan han åkte iväg. Sen har jag fixat ihop några födelsedagskort. För i maj och juni fyller väldigt många år, det är studenter och konfirmander som ska firas. Så det är skönt att ha några kort klara i förväg.

Jag hade hoppats på en lika fin och solig dag idag som igår, så jag kunde sitta och sola på balkongen. För till veckan ska det visst bli sämre väder. Men dom har ju haft fel förr..


Nu blir det en tur till Saltvik och papi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0