Sunny day

Härligt att vakna av att solen sticker en i ögonen. Nja, men skönt att det inte snöar eller regnar idag iallafall!
Fy vad jag tycker synd om alla studenter som var med på karnevalen igår i det vädret som var, minusgrader och snöslask med så lite kläder på sig. Och det var tråkigt att inte alla klasserna var med i tåget tycker jag.
Gud vad jag längtade tillbaka till vår karneval! Det var absolut något av det roligaste som jag gjort, och det varma och härliga vädret gjorde väl inte saken värre. Från kl 9 till halv 4 på morgonen var det full fart på festligheterna. Men varför var karnevalen en vecka tidigare iår än vanligt?

18 års kalas igår för syster-yster med en massa människor och sen ner på stadt (för ovanlighetens skull) där det var hålligång resten av kvällen. Nice! Lazee var ju sämst, men det var väl inte helt oväntat heller. Annars kanonkväll.
Tur man inte har mer än 200 meter hem från krogen när det är kallt och blött ute.

Nu får det ta och bli en långpromenad och vakna till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0