Andra bullar

Jag måste säga att jag har blivit lite imponerad två dagar av två personer.
Först när jag kom från jobbet på onsdagen hade Johan bakat(!!) kanelbullar!! Jättegoda.
Igår när pappa kom och hälsade på hade han med sig en glassbytta full med: kanelbullar, som han själv bakat. Hans första kanelbullar någonsin (vad han sa iallafall).
Så nu har vi frysen fylld med kanelbullar (och älgkött)! Perfekt när man får oväntat besök. Eller bara är sugen på ett glas mjölk och varm bulle :) Som typ nu.

Ensam i helgen då Johan har åkt upp till sin bror i norr, så det blir (som vanligt då johan är borta) middag hos mamsen. Skönt för jag har ingen lust alls att laga mat idag!

Kom på igårkväll att det är Scrapträff i helgen och jag har ju inga foton!! Får springa ner på expert och skriva ut några bilder från datorn i morgon. Undra vad det kan kosta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0