KraxKrax

Det är väl min 3:e vecka med djävulshostan!
Min rygg mår inte alls bra heller, pga att jag hostar så mycket. Igår när jag hämtat Johan på bussen och vi ätit mat så hann jag se max 45 minuter av filmen innan jag somnade, inte var jag piggare idag när jag klev upp heller.
Så idag fick det vara nog! Jag vill inte ha den här hostan, ryggvärken eller vara konstant trött längre!
Beställde tid på dagjouren 10.45, och 11.45 (!) fick jag träffa läkaren som tog ett stick i fingret, lyssnade på hjärtat, lungorna och de andra sakerna dom ska kolla. Det var "inget fel" på mig inte, bara en långvarig förkylning.
Jag orkade inte gå tillbaka till jobbet för mina krafter var helt slut! Så istället hämtade jag min hostmedicin som jag (enligt varningstexten) förmodligen kommer bli ännu tröttare av! Så jag får väl vänta med den till efter DH ikväll, för jag vill inte missa det IGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0