Lördagsmys

Dagen gick fort. En timme på stan med Josefin och fika på Dackås målade lite en extra gång runt fönstret i sovrummet men huvudvärken blir inte direkt mindre av att andas in den färgen!! Så jag försökte plocka undan lite, orkade inte så mycket mer så det blev en timme framför tv:n innan jag bjöds på middag i Saltvik: Grillat kött med potatisgratäng, och glass med maränger och varma hallon till efterrätt.
Försökte mig på två Sing-star omgångar med söta Maja också, men halsen mådde inte så bra av det. Skrattade oerhört mycket då Maja kunde vartenda ord i låtar som "Jag ljuger så bra", "Främling", "Värsta Schlagern". HON ÄR 6 ÅR GAMMAL!!
Nu tänkte jag kika klart på Domestic disturbance och sen sova!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Vad brukar du hitta på när det är skitväder ute?

2008-11-18 @ 14:16:11
URL: http://caspelihna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0