Pappsen


En hel söndag för alla pappor idag.
Det ska firas med middag (som han själv bjuder på) och biobiljett till Bond som vi ska se till veckan.

Igår försökte jag städa så gott det gick här hemma i röran, dammråttorna förökar sig fortare när det är stökigt tror jag!
En liten sväng på stan med lillasyster också, hann inte fika på "nya" dackås heller. Det var helt fullt en kvart innan stängning så vi fick så lov att gå till Jambo istället och ta en cheescake :) Inte alls fel!
På kvällen ägnade jag 1½ timme åt att vika ihop alla kläder, sängkläder och handdukar och lägga in i garderoberna. Men det skulle verkligen behövas fyllas på! Ett glas vin, lite russin och filmer ensam blev det efteråt. Tråkigaste helgen på länge! (Speciellt när jag somnar i soffan klockan 21 en fredagkväll!!!)
Idag tog jag Johan i handen och gick 1 timmes promenad runt öster mm, det var verkligen evigheter sedan! Sen åkte vi iväg till Delsbo och pappa Jonny.

Nu ska jag ringa och väcka min syster och brumma iväg till Saltvik på middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0