Soon, soon I'll be there.

Fy, jag vill bara ligga hemma och sova i en vecka! Jag har ingen lust och ingen ork att gå på jobbet på dagarna!! Det är iallafall bara 18 jobbdagar kvar innan julledigheten och ev. sista arbetsdagen för gott på Hiab. Men sista arbetsdagen på länge blir det iallafall den 19:e december :)
Jag längtar sååå efter ledigheten!!

Precis bokat boende för de två första nätterna i Brisbane nu, skönt att veta att man har någonstans att sova när man kommer dit. Ska kanske boka flygresan från Sydney till Brisbane innan, eller ska man vänta?
Ska väl ta och provpacka nåt också snart... För det är en lååååång lista jag har fått ihop hittills. Först måste jag väl ta och köpa mig en ryggsäck, ska passa på i morgon när jag får 20% rabatt på InterSport. Men jag vet inte alls hur stor väska jag behöver!!!

I morgon blir det en lång dag på stan, klubbdagar ska man ta vara på, speciellt nu innan jul :)  Åhlens, Intersport, Hudcirkeln, Kjelles, Hemtex & Ombonat ska jag försöka hinna med på 2 timmar!!! Kanske hinner nåt på lunchen också!

Nu när jag ändå har missat hela Grey's för jag pratat med mina äldre kusiner så känns det värdelöst att kolla på det nu, så jag tror jag kryper till sängs på en gång! En pigg och fräsh Emelie skulle ju inte skada i morgon!
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0