FoodFoodFood

Helgen är snart över och i morgon kommer man släpa sig upp ur sängen klockan 6, men nu är det lite roligare att gå till jobbet eftersom jag har lyckats lägga in en ljudbok i mobilen. Så jag hinner med några kapitel på vägen dit och hem, och några kapitel på lunchpromenaden. Så nu behöver jag inte längre ha dåligt samvete för att jag inte hinner "läsa" böcker.

Igår hade vi myskväll med hemmagjord pizza, massor av popcorn, godis och nötter och så blev det hyrfilm "The Mist" som var mest dålig, lite bra... Men jag chockade mig själv med att hålla mig vaken HELA filmen utan att ens vila ögonen under ögonlocken! Det händer inte så ofta kan jag ju meddela.

Började dagen med att ta en promenad (till träffpunkten för att lämna tillbaka filmen) i blåsvädret. Det var riktigt bitande vindar!
Sen åkte jag till Lekstugan för att hämta badbollar som dom så snällt kunde fixa hem. Det är väl inte riktigt säsong för badbollar just nu...
Hunnit ut till Saltvik för att fira pappsen som fyllde år, middag och fika blev det också.
Och efter det var det dags att mala ännu mer köttfärs, så nu är det proppfullt i vår lilla frys!! Men kanon med (nästan) gratis mat ett år framöver!
Hela helgen har jag bara ätit och ätit!!


Nu, forstättning på Erik & Mackan! Dom är för härliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0