Yehaay

Snart så är det freeedag! Och så har det kommit litelite snö :) Gooodie!
Knappt en månad kvar av anställningen (men vad som helst kan ju hända, det har jag ju lärt mig) och till långledigheten runt julen! Dags att börja skrapa ihop för 4 dagars kompledigt nu!! För gud så skönt det ska bli att vara ledig!
45 dagar kvar till resan också :)

Förhoppningvis kommer jag känna mig friskare efter helgen och kan åka ner till Gävle och träffa lilla Milla! En månad sen hon kom och hela tiden har jag och Caroline varit sjuk till och från.
Känns iallafall skönt att slippa hostan på nätterna nu när jag har fått den mindre mumsiga kuckelimuck-medicinen!

Kikar på du är vad du äter och mumsar kanelbullar som johan bakat. Yes, det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0