Autumn (love)

Man vaknar den 1 oktober av att det regnar 25 mm!! Så nu är hösten här!
Tog ett varv runt lillfjärden strax efter 18 tiden innan jag gick och köpte lite mat på hemköp, när jag sen kom ut från Hemköp var det natt-svart ute! Och jag som inte hittar min fina reflex :( Får ta och köpa nya istället. Så hösten är helt klart här.

Men med hösten så kommer mer tid och lust till pyssel :)
Har knåpat ihop 2 kort sedan igår kväll, och mer blir det. För snart ska julkorten börja tillverkas, har (nästan) bestämt mig för att göra olika julkort att skicka till alla, det blir ju lite roligare så.
Men nu ska det knåpas födelsedagskort då både mormor & farmor fyller år till helgen. Nästa vecka gifter sig pappas kusin Helena så jag tänkte skicka med ett kort till dom, och samma dag är det sagt att den nya kusinen ska anlända så man måste ju ha ett födelsekort i beredskap!
Så jag har lite att göra  :)

Mys-höst! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0