Dobidobididbi

Fredagar är alltid lika härliga. Helgerna går fort, sen är det någon seg dag men fredagen kommer fort ändå.

Det går inte så värst fort fram för sovrumsprojektet. Som sagt dyker det upp oväntade saker under arbetets gång som drar ut på tiden. Sen är jag inte så speciellt pigg på att spackla och slipa hela kvällen när man kommer hem från jobbet heller. Men i morgon blir vi klar med spacklingen (jag lovar!) och hoppas på att vi kan sätta upp Easy Cover i morgon kväll, kanske även måla taket :)
Har vi tur kommer kära mor och hjälper till lite i morgon.
JP-färg har lämpligt nog 30% rabatt på hela butiken i helgen, så vi var där och fyndade (sparade 500 kr!!) bland det mesta vi behöver för sovrummet och lite extra, bara väggfärgen kvar. Men det får bli i morgon för jag var och hämtade 3 rullar mycket fina tapeter innan stängningsdags så det ska kluras på färg till de andra väggarna nu.

Jag känner mig hängig, hostar, huvudvärk och snuvig så jag hoppashoppashoppas inte att jag blir sjuk i helgen!! Johan har ju stannat hemma från Umeå i helgen mycket för att vi ska hinna bli klar någon gång, så jag vill verkligen bli klar med så mycket som möjligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0