Fatso

Mätt som sjutton! Det blev INTE en ceasarsallad, som alltid annars, utan majskyckling. Och glass till efterätt, och det var lite halvdumt tror jag för nu är jag så sugen på sötsaker!! Tur att det inte finns någonting hemma! Tog ett glas oboy (inte helt utan socker precis).
Idag gick jag lös på papper och stämplar på pappershuset, livsfarligt, speciellt när alla priser är ex.moms! Så man fick sig en liten chock när man skulle betala, menmen. Måste ju ha någonting att sysselsätta mig med också :)
I morgon ska vi fortsätta tapetjakten, lämna två kartor på Colorama och kika vidare på Flügger, jag är ju förälskad i en tapet från Colorama redan, men vi får se... J ska plocka det han vill i morgon så får vi se om vi kommer överens om någon kanske redan i helgen?

Nej nu tror jag sängen ropar på mig, helt slut idag!! Men i morgon är det freeeeedag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0