Jag döööör!

Pinsamt, pinsamt!!

Igår skickade jag ut 5 roliga mail, (dvs. tidiga fredagsmail) till mina privata kontakter. Och eftersom det är outlook och jag har lagt in mina kontakter så kan man ju bara skriva namnet i mottagarlista så dyker mailadressen upp automatiskt.
MEN, när jag skulle till att skicka ett skoj mail i morse så såg jag en sån där grön plupp (kontakten är online) framför namnet Johan Hansson och då tänkte jag att nåt är lite fel... För jag vet att Johan inte använder outlook!! När jag klickar på namnet så ser jag att den går till någon Johan Hansson inom företaget(!!!), vart vet jag inte!! Det kan vara vart som helst!
Pinsamt, så när jag kikade igenom alla mailen jag skickade igår så har jag alltså skickat till någon annan.
Jag funderade först på att skicka ett ursäkta-mig-mail, men vafan. Det har varit struligt med outlook en tid så jag får väl "skylla på det" om han skulle höra av sig...

Fatta att det är pinsamt när en av bilderna ser ut såhär:



Försök att INTE tänka på den här bilden när du använder tvål nästa gång!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0