KlippKlippKlipp

Det var sjukt längesen jag klippte mig, typ juni?
Sen väntar jag alltid in i det sista med att beställa klipptid, varför vet jag inte. Som tur var kunde jag norpa en återbudstid hos Mia igår och nu är mitt hår mjuuuukt (och tunnare!) LoveLoveLove.
Men nu var jag duktig och bokade en till klippning innan resan (och jul) och så en till efter resan, för hårtopparna är nog inte så glada då om jag får gissa.


Resan ja.... jag ska boka om hemresan några dagar, bara fyrtiofem dagar ska det bli max, 700 kr extra men det är det värt! Vill ju se så mycket på den lilla tiden så det får bli några dagar till, men eftersom försäkringen täcker 45 dagar så får det bli så.
Hoppas inte pappa har bokat in resan till HongKong än...



Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Känner igen det där med att vänta in i det längsta med att boka klipptid :/



Tack för påminnelsen. :P

2008-10-25 @ 11:33:09
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0