Tapet jungeln

Vi är ju på tapetjakt, nu fondvägg till sovrummet, och vi (Jag mest) gillar en lite mer. Jag är helt säker på att den skulle bli finfin bakom sängen :)
Meeeen, grejen är att en rulle kostade mer än vad jag/vi tänkt oss och när det ska mönsterpassas så behöver vi 3 rullar!! Till en kort vägg!! Det blev en hel del dyrare än jag tänkt mig!!! Så kanske vi ska tänka om??

Det är den här tapeten (fast med grå-svart istället för vitt.



skärmdump från midbec.se



Sen tycker jag den här är snygg också, fast då vill jag tapetsera vågrätt


Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Åh hå hå! JÄTTENSYGGA!

2008-10-25 @ 11:35:29
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0