Lonely friday

Igår såg vi (jag, Caroline & Johan H) Gustav Skarsgård och Torkel Petterson hångla och kladda på varandra. Lite konstigt när man vet att dom inte är så annars.  


Hemma lämnade jag en sur och grinig hund som ylade och skällde ut mig när jag kom hem, inte så kul när jag vet att det bor sura och griniga gubbar i huset som kanske sover vid den tiden.

Inatt har han legat nedanför sängen och gnällt så jag trodde jag skulle bli galen. Efter ett tags gnällande så låg han visst på mina fötter, så jag har inte kunnat sova allt för bra med en hårig boll mitt i sängen som vägrar flytta på sig!


Sen plågar han mig med sina ögon när jag ska gå till jobbet. Men jag kommer ju hem snaaart säger jag och tror att han ska må bättre för det, knappast. Men jag slutar tidigare idag, så jag kanske inte behöver skämmas lika mycket för att jag lämnat honom.


Ska man hitta på i helgen då? Man blir ju lite fast när man är hundvakt...
Sällskap någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0