Purple

Jag har fått en jäkla hosta, inte långt kvar innan lungorna följer med ut ur munnen!
Så det är inte mycket fart på somrums-renoveringen efter jobbet för min del.
Har knåpat ihop 4 kort (2 födelsedagskort, 1 farsdagskort och börjat med 1 julkort) på kvällarna samtidigt som jag kollat på tv, medan Johan har målat.
(visar korten efter födelsedagarna/farsdag)

Färgen vi köpte på JP's 30% dagar var inte grå, den var lila! Så nu har Johan varit och köpt ny färg, men nu har johan målat över easy cover "tapeten". så nu väntas mer hjälp av mamma på lördag, tapetsering it is!





Snart är det jul igen...
Snart börjar riktiga julkortsverkstan, inte riktigt säker på hur julkorten ska se ut än bara (inte som bilden).

Kommentarer
Postat av: Therese

Du pysslar som vanligt! Jag blir så sugen på sådant när jag ser hur du håller på.

2008-10-30 @ 22:51:43
URL: http://theresepaulsdotter.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0