Jag är fast!!



Skärmdump Åhlens


Nu har jag suttit och lekt med mitt Åhlenshus i en halvtimme, minst!! Och nu så börjar klia i fingrarna efter the Sims också! Shit vad kul det var att spela!!
Jag minns en sommar (typ 8 år sedan) i stugan när det regnade nästan varenda dag. Då lånade mamma en tv-spels konsoll och en massa spel så att vi inte skulle ha så tråkigt + att vi köpte The Sims och satt helt fast framför det i timmar!! 6 timmar i verkligheten var som 1 timmes spelande!! Helt galet! Så nu skulle jag vilja ha alla the Sims spelen, sitta inne en vecka och göra famlijer, hus och bara njuta.


Nej jag ska ta mig ut med stavarna och svettas lite istället!

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle i ugnen]

Det där ser juriktigt kul ut, måste också testa. :P

2008-09-01 @ 18:54:39
URL: http://annlouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0